Молитовне життя
Молитовна зустріч,
2-ий понеділок кожного місяця, храм Петра і Павла
Волонтерське життя
Волонтерське життя
Спортивне життя
Спортивне життя
Чемпіонат з міні-футболу серед інтернатів, відкриття з 30 вересня
Таборове життя
Таборове життя
Соціальне життя
Соціальне життя

20 листопада

Треба ще згадати про дуже важну помилку в науці про совість – помилку, яка полягає в цьому, що совістю заступається моральний закон і совість уважається за одиноке правило морального поступування зі запере­ченням об’єктивного правила, яким є закон. До таких дивачних сентенцій дійшли моралісти-атеїсти, що не признають Божого закону, а однак не можуть заперечи­ти всякої моральности між людьми. Коли усунулося Бо­жий закон, що ж на його місці поставити? Не лишається нічого іншого, як воля людей…

Хто вірний в найменшому – й у многому є вірний, а хто неправедний в найменшому – й у многому є непра­ведний” (Лк. 16, 10). Бог дивиться на внутрішнє роз- положення душі, й у тому розположенні тільки ціла вартість доброго діла. Тим-то маленька лепта убогої вдовиці більшим є даром, ніж найбагатші жертви бага­тих (Мр. 12,42). А совість, що легковажить малі речі, ди­виться на них тільки ззовні, судить про них людським судом цього світа і є далека від Божого суду. Зрештою, наше положення перед Богом таке, що наша служба су­проти Нього складається з дрібних діл. Бо ми самі малі, дрібні сотворіння. І тому здається, що конечною консек- венцією християнської покори – уважати на малі речі.

1942 р., квітня 30, Львів. – З декрету Митрополита Андрея “Про ліберальну совість“

365 днів з Великим Митрополитом, Роздуми на щодень

Дізнавайтесь про нові статті по Email

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*


+ три = 5

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>