Молитовне життя
Молитовна зустріч,
2-ий понеділок кожного місяця, храм Петра і Павла
Волонтерське життя
Волонтерське життя
Спортивне життя
Спортивне життя
Чемпіонат з міні-футболу серед інтернатів, відкриття з 30 вересня
Таборове життя
Таборове життя
Соціальне життя
Соціальне життя

Учасниця іконописної школи взяла участь в розписуванні храму

З 11 по 13 серпня 2017 року учениця школи-інтернат №2 та учасниця іконописної школи, Марічка Чупило, разом з волонтером “Центр Опіки Сиріт”, Софією Гакавчин, взяли участь в розписуванні храму Архистратига Михаїла в селі Лецовиця. Для початку учасники розмальовували вікна, опісля їм довірили серйозну роботу, яка складалась з певних частин. Спершу дівчата склеювали макет ангела, перебивали його на стіну. Також, не менш відповідальна робота стояла за Марічкою, а саме малювання зірок над Різдвом Ісусика. І одним із цікавих моментів було розмалювати овечок біля ясел. Робота була дуже плідною, супроводжувалася піснями та пізнавальними розмовами, і тривала аж до півночі. Дівчата дізналися, як нелегко розписувати церкви, як малюють в реалізмі, як перебивати на стіну малюнок (обриси), яка специфіка малювання олійними фарбами. Неділя розпочалася Божественною Літургією, опісля якої усі вирушили в Ужгород. Там п. Сергій, іконописець, показав виставку-продаж “Для бійців від митців”, яка вразила кількістю прекрасних робіт для наших захисників.

Щиро вдячні усім, хто долучився до цієї поїздки, за теплий прийом та цікаві пізнання!!!

Пригадаємо, що впродовж декількох років місія “Центр Опіки Сиріт” організовує іконописну школу для дітей-сиріт та дітей СЖО. Дітвора школи-інтернат №2 є активними учасниками іконопису і у їхньому багажі уже є три ікони, які прикрашають капличку закладу.

Медіа-Центр ЦОС

Дізнавайтесь про нові статті по Email

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*


+ 3 = сім

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>